Aplikacje mobilne w turystyce

Aplikacje mobilne w turystyce to wynalazek na miarę naszych czasów. Zastosowanie technologii w turystyce, zarówno w procesie planowania wakacji jaki podczas wypoczynku zmienia cały przemysł turystyczny. Według strony „Think With Google: 5 etapów podróży” przeciętny podróżny odwiedza około 22 stron internetowych powiązanych z podróżami przed dokonaniem rezerwacji. 70 procent osób podróżujących w celach biznesowych sprawdza swoje loty i hotele przez swoje urządzenia mobilne. Nie dziwi więc fakt, że technologia i turystyka są ze sobą blisko związane.

Marki i komitety turystyczne na całym świecie używają technologii na wiele sposobów w celu zwiększenia doświadczenia podróży. Począwszy od etapu rezerwacji aż do momentu finalnego. Jak wykazano w PRO Trends, na przykładzie technologii Tour-ovation (pomaga podróżnikom nawigować po całym świecie, zastępuje przewodniki) i Virtual Globetrotting (zdjęcia satelitarne różnych obiektów z całego świata), powiązane technologicznie innowacje w podróżach górują  i  zawierają większość z zakresu social media, podobnie jak technologiczne kampanie hotelowe w aplikacjach, które działają jak przewodniki. Na przykład, Mondrian Hotel, w dzielnicy Soho, w Nowym Jorku zapewnia iPad-a do każdego z 270. pokoi. Za jego pomocą goście mogą zamówić jedzenie, zaplanować podróż i skoordynować transport. Aplikacja The Roadside America pomaga podróżującym w trasie odkryć miejsca i atrakcje podczas drogi, a aplikacje takie jak Tamaggo 360-Imager pozwalają użytkownikom na udokumentowanie ich wakacyjnych doświadczeń jak nigdy wcześniej.

Wszystko dzieje się za pomocą aplikacji na urządzenia mobilne. Technologia w turystyce rewolucjonizuje sposób w jaki konsumenci podróżują, pozwalając na zwiększenie doświadczeń wakacyjnych i bazujących na technologii markach i organizacjach turystycznych podobnie mogą czerpać korzyści z rozpoznania i rozumienia tego rozwoju.

Aplikacje mobilne w turystyce